MENU
» Aktualności » Reklamy w Gmail w formie minikatalogu z produktami

Reklama w gmailu to stosunkowo tani i często efektywny sposób na dotarcie do klienta. Reklama wyświetlana jest powyżej skrzynki odbiorczej użytkownika, a po kliknięciu otwiera się jako e-mail – w dowolnej formie np. graficznej lub wideo. Teraz możliwa jest kreacja reklamy w gmail również w formie minikatalogu, który może zawierać maksymalnie cztery filmy lub obrazy. Warto dodać, że wszystkie reklamy w gmailu są responsywne, co oznacza, że automatycznie dopasowują się do urządzenia na którym są  przeglądane.

gsp-kreacja

Przykładowa kreacja w formie graficznej wykonana przez Quality Factor

 

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat reklamy w gmail i nie tylko? Skontaktuj się z nami! Zaskoczymy Cię pomysłowymi rozwiązaniami i pomożemy wyróżnić się na tle konkurencji.