MENU
» Aktualności » Reklama AdWords typu „tylko połączenie”

Co to jest?

To reklama, która wyświetla się w sieci wyszukiwania – tylko i wyłącznie na urządzeniach, z których można dzwonić. Po kliknięciu w reklamę automatycznie nawiązywane jest połączenie.

Wygląda to tak:

Do czego służy?

Taka reklama ma na celu skłonienie użytkownika do wykonania połączenia. Ułatwia klientowi szybkie dotarcie do usługi, ponieważ nie przekierowuje do docelowego adresu url, czyli konkretnego miejsca na stronie www (jak w przypadku rozszerzenia połączeń).

Jak wygląda rozliczenie?

Tak samo, jak w przypadku większości reklam. Płacimy tylko za kliknięcie, które w tym przypadku jest jednocześnie konwersją (czyli telefonem/połączeniem).

Dla kogo?

Bez względu na typ prowadzonej działalności warto przetestować reklamę „tylko połączenie”. Taka forma informacji o Twojej firmie daje wysokie prawdopodobieństwo, że będą w nią klikać faktycznie zainteresowani klienci i chętni do skontaktowania się z Tobą telefonicznie, czyli gotowi na skorzystanie właśnie z Twoich usług!

Szczególnie przydatna może okazać się dla usług takich, jak np. Taxi czy też Pomoc Drogowa.

Reklama typu „tylko połączenie” to tylko jedna z wielu możliwości jakie daje nam Google AdWords. Bazując na naszych praktykach oraz doświadczeniach zbudujemy dla Ciebie idealne oraz skuteczne kampanie.

Zapraszamy do współpracy!