MENU
» Aktualności » Nowości w Google AdWords

listy_email_adwords

08-10-2015

Nowości w Google Adwords

Czy wyobrażaliście sobie kiedyś banery reklamowe w serwisach takich jak wyszukiwarka Google, Gmail, czy YouTube? To oczywiście jest możliwe, już od dawna. Natomiast Google AdWords od końca września bieżącego roku oferuje możliwość umieszczania reklam graficznych w swoich aplikacjach wykorzystując innowacyjną możliwość. System ten będzie funkcjonował na zasadzie wykorzystywania adresu e-mail klienta, który następnie zostanie potraktowany jako źródło łączące reklamę z interfejsem w przeglądarce adresata. Google gwarantuje nam, że wcześniej wspomniane adresy nie będą wykorzystywane w innych celach, niż reklamowych. Według wytycznych nowej oferty zostaną one skasowane siedem dni od dopasowania i sprawdzenia zgodności. Może to budzić wątpliwości, a także odrzucać ze względu na pojawienie się reklam w miejscach, w których wcześniej ich nie było. Z pewnością Google gwarantuje, że dotrzemy bardzo dokładnie z informacją akurat do tych klientów, którzy są żywo zainteresowani daną ofertą.