MENU
» Aktualności » Kolejna nowość w AdWords – rozszerzenia cen

Niespełna miesiąc temu pisaliśmy o nowym rozszerzeniu wiadomości, którego wprowadzenie potwierdziło nieustający nacisk na reklamy w mobile’u. Przed nami kolejne – rozszerzenie cen.

Co to jest?

Rozszerzenia cen wyświetlają się na urządzeniach mobilnych pod wynikiem wyszukiwania (pod reklamą tekstową). Informują o zakresie cenowym danego produktu lub usługi i tym samym przekierowują użytkownika do konkretnego miejsca w Twojej witrynie.

rozszerzenie-cen-w-kampaniach-adwords

Zasady rozliczania…

…pozostają bez zmian! Wprowadzając rozszerzenie cen nic nie tracisz, możesz jedynie zyskać! Koszt kliknięcia jest dokładnie taki sam jak koszt kliknięcia w nagłówek lub adres URL.

Dlaczego warto?

  • Masz szansę na poprawienie wyników, bez konieczności tworzenia nowych reklam
  • Reklama jest jeszcze bardziej przyjazna dla użytkowników urządzeń mobilnych
  • Kliknięcie w rozszerzenie przenosi bezpośrednio do źródła zainteresowania użytkownika, co zwiększa prawdopodobieństwo konwersji
  • Rozszerzenie możesz dodawać na poziomie kampanii, grupy reklam lub całego konta. Możesz określić także przedział czasowy wyświetlania rozszerzenia (data, dzień tygodnia, godzina)
  • Bardzo przydatne w przypadku promocji lub ofert sezonowych – na bieżąco możesz zmieniać opisy i ceny produktów/usług

WAŻNE!

Zanim wdrożysz do swoich kampanii rozszerzenia cen upewnij się, że Twoja witryna jest dostosowana do urządzeń mobilnych.

Jeśli nie – zapraszamy do współpracy!