MENU
» Aktualności » Copywriting a widoczność Twojej strony w wyszukiwarce Google

Treść strony www ma ogromne znaczenie dla jej atrakcyjności. Wysoką jakość zawartych na stronie informacji doceni zarówno Twój potencjalny klient, jak i Google, które zadba o to, by strona pojawiła się wysoko w wynikach wyszukiwania. Aby tak się jednak stało, treści na stronę muszą być przemyślane i dobrze napisane, najlepiej przez doświadczonego copywritera.

Dobra treść przyciąga wzrok i… klientów

Wyobraź sobie, że planujesz remont. Nie masz czasu, by podjąć się go samodzielnie, decydujesz się więc na wynajęcie ekipy. Wpisujesz w wyszukiwarkę odpowiednie zapytanie i przeglądasz kilkanaście pierwszych wyników. Szukasz podstawowych informacji:

  • zasięg działania,
  • kontakt,
  • cennik,
  • i najważniejsze – oferowane usługi.

W końcu chcesz mieć pewność, że firma wykona to, czego potrzebujesz, nie tracąc Twojego czasu na „podejmujemy się każdego wyzwania, ale tego akurat się nie da zrobić”. Na żadnej ze stron nie znajdujesz kompletu informacji. Będziesz musiał poświęcić poszukiwaniom o wiele więcej czasu niż planowałeś… Frustrujące, prawda?

A teraz wyobraź sobie, że jesteś właścicielem takiej firmy remontowej i właśnie straciłeś potencjalnego klienta. Nie dlatego, że Twoi pracownicy źle wykonali swoją pracę. Nie z powodu braku danej usługi w ofercie czy wysokich cen. Straciłeś go, bo na Twojej stronie internetowej zabrakło informacji. Treści, których nawet nie musisz sam pisać… Tak, to też jest frustrujące.

Na szczęście możesz przygotowanie takich treści na stronę internetową zlecić firmie specjalizującej się w usługach copywiterskich. Co to oznacza w praktyce?

Copywriting, czyli… co właściwie?

Copywriting to nic innego jak pisanie tekstów perswazyjnych na potrzeby promocji i sprzedaży. To nie tylko hasła reklamowe, scenariusze spotów telewizyjnych czy radiowych bądź teksty do materiałów promocyjnych jak ulotka, folder czy baner. Usługi copywriterskie to także treści internetowe (SEO copywriting).

Najpopularniesze usługi copywritingu to:

  • teksty na strony internetowe,
  • teksty poradnikowe i specjalistyczne,
  • prowadzenie bloga,
  • teksty zapleczowe (seo),
  • opisy produktów i usług,
  • oferty handlowe,
  • teksty do materiałów reklamowych,
  • teksty do mailingów, newsletterów,
  • pisanie postów na profile społecznościowe,
  • marketing szeptany,
  • korekta i redakcja tekstów.

SEO copywriting – dlaczego warto?

Co możesz zyskać na zleceniu copywritingu profesjonalistom?

Jako właściciel firmy masz mnóstwo obowiązków. Pisanie tekstów – jeśli nie zajmujesz się tym na co dzień
– jest czasochłonne. Zlecenie copywritingu zawodowcom to dla Ciebie przede wszystkim oszczędność czasu.

Wyczerpujące informacje, które zawrzesz na swojej stronie, pozwolą też zaoszczędzić czas Twoim pracownikom, którzy odbierając telefony lub maile, każdorazowo odpowiadają na te same pytania nt. Twojej oferty. Ponadto, w taki sposób nie da się rozwiać wszystkich wątpliwości. W dobrze napisanym tekście możesz za to przekazać wszystkie niezbędne informacje na temat swoich produktów lub usług. Odbiorca, który wie, że ma do czynienia z przejrzystym, szanującym jego czas i potrzeby, profesjonalnym przedsiębiorcą, szybko z potencjalnego zainteresowanego, stanie się Twoim klientem.

  • Nikt nie zna Twojej firmy tak dobrze jak Ty. Ale ta wiedza bywa często przeszkodą w promocji marki, bo chcąc przekazać potencjalnemu klientowi jak najwięcej, sprawiamy, że ten gubi się w natłoku informacji. Jako osoby „z zewnątrz” jesteśmy potencjalnymi odbiorcami treści – potrafimy wyselekcjonować z nich to, co dla klienta najcenniejsze i wyróżnić najważniejsze informacje. Dzięki przemyślanym treściom Twój potencjalny klient nie traci czasu na przedzieranie się przez nieistotne dla niego treści, co bywa często przyczyną frustracji i… odejściem do konkurencji.
  • Klienci zwracają uwagę nie tylko na kompletność informacji, ale także ich jakość oraz poprawność językową. Profesjonalny copywriter zadba o to, by treści nie zawierały błędów ortograficznych, gramatycznych i literówek, a styl pisania zachęcał do czytania i zapoznania się z Twoją ofertą.

    SEO copywriter
    wie, jak pisać teksty, by były atrakcyjne nie tylko dla czytelników, ale także dla Google. Im lepszy, „skrojony na miarę” wymagań wyszukiwarki tekst, tym wyższą zajmie pozycję w Google, a to z kolei przyciągnie na stronę więcej potencjalnych klientów. 
    W ramach zlecenia dobierzemy frazy zgodne z najczęstszymi zapytaniami do Google. Dzięki temu Twoja strona internetowa będzie reagowała na konkretne słowa kluczowe, o które pytają Twoi potencjalni klienci, a Ty zapłacisz mniej za kampanię AdWords, bo zadbamy o nasycenie treści w stosunku do zapytań, i wpłyniesz na pozycjonowanie swojej strony w wynikach organicznych!

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na każde pytanie!