MENU
» Aktualności » Algorytm Pigeon

 Google Pigeon

Pigeon – nowy algorytm Google

Quality Factor na bieżąco monitoruje „nowe nabytki w zwierzyńcu” Google

Po Pandzie, Kolibrze oraz Pingwinie Google wprowadza nowy update. Pigeon (w tłumaczeniu „gołąb”) to nowo powstały update, który wpływa na wyniki lokalne. Co to oznacza w praktyce? Łatwiejsze, trafniejsze i bardziej dokładne wyświetlanie odpowiednich wyników wyszukiwania. Update dotyczy także google maps i fraz lokalnych. Obecnie update ten dotyczy tylko regionu Stanów Zjednoczonych, gdyż tam właśnie weryfikuje się wszystkie zmiany przed wdrożeniem. Update został wdrożony 24 lipca bieżącego roku.

Nazwa „Pigeon” miała nawiązywać do stylu życia gołębi, które zawsze potrafią znaleźć drogę powrotną do domu, a została stworzona przez Search Engine Land. Pozycjonerzy już po kilkudziesięciu godzinach od wprowadzenia update’u  zauważyli zmianę. Widoczność katalogów firm znacznie się zwiększyła. Dowiodło to tylko faktu, że Google bardzo uważnie sprawdza wszystkie strony pod kątem optymalizacji. Od samego początku Pigeon zbiera pozytywne opinie. Pozostaje nam tylko czekać, aż Pigeon przyleci do Polski.